Vernostný program OLIVIE+

Verní zákazníci sú našou najväčšou odmenou, a preto by sme chceli odmeniť aj my ich. Vďaka členstvu v OLIVIE+ môžete uplatňovať zľavy každý nákup.  

Ako sa do OLIVIE+ zaregistrujem?

Členstvo vznikne automaticky po registrácii na OLIVIE.sk a je úplne bezplatné. Ak ste sa na e-shope registrovali v minulosti, automaticky ste zapojení do programu OLIVIE+ a môžete zbierať body. Pokiaľ svoj účet stále nemáte, registrujte sa tu.

Ako môžem body získať?

Body získavate za každý zaplatený nákup na OLIVIE.sk. Za každé 2 € získate 1 bod. Pri stornovaní objednávky, napr. z dôvodu neprevzatia zásielky, sa body odčítajú.

Ako môžem body uplatniť?

Svoje body môžete uplatniť priamo v 1. kroku nákupného košíka. Pod kolónkou na uplatnenie klasických darčekových a zľavových poukazov sa nachádza pole na uplatnenie vašich bodov z vernostného programu OLIVIE+. V prípade uplatnenia sa 10 bod = zľava 1 €.

Môžem body kombinovať so zľavovými kódmi?

Zľavové ani darčekové poukazy nie je možné kombinovať s uplatnením bodov. Ak disponujete zľavovým kódom alebo darčekovým poukazom, je potrebné si zvoliť, či skôr uplatníte OLIVIE+ body alebo inú zľavu.

Kde zistím stav svojho konta OLIVIE+?

Prehľad vašich nazbieraných bodov a históriu vášho konta zistíte po prihlásení do vášho účtu alebo kliknutí na ,,Môj účet'' v pravom hornom rohu nášho e-shopu. Vo vašom klientskom centre uvidíte svoje posledné objednávky a nižšie aj celkový prehľad vášho vernostného programu. Počet vašich bodov môžete vidieť aj v 1. kroku nákupného košíka, kde sa body uplatňujú. Nezabudnite, že body za vašu poslednú objednávku sa na konto pripočítajú až po uhradení objednávky. V prípade jej stornovania sa body zase odpočítajú.

Majú body nejakú platnosť?

Body z vášho konta len tak nezmiznú, pretože nemajú žiadnu obmedzenú platnosť.

Čo ak objednávku stornujem, vrátim alebo neuhradím?

Pokiaľ zakúpené šperky z akéhokoľvek dôvodu vraciate, vraciate s nimi aj vaše body, ktoré ste získali pri nákupe. Vaše konto sa preto prepočíta na stav pred nákupom. Rovnako je to aj v prípade, že objednávku z akéhokoľvek dôvodu stornujete alebo ju neuhradíte.

Čo pri odstúpení od zmluvy alebo reklamácii?

Pokiaľ reklamujete objednávku alebo u nej odstúpite od zmluvy a preferujete refundáciu, bude vám refundovaná iba čiastka, ktorú ste reálne uhradili. Body, ktoré ste pri nákupe využili, vám budú vrátené späť na vaše konto.

Čo pri výmene tovaru?

Pri výmene tovaru body nemožno uplatniť.

 

Všetky odmeny v rámci Vernostného programu OLIVIE+ nie sú právne vymáhateľné. Spoločnosť Moje OLIVIE s.r.o. je oprávnená kedykoľvek zmeniť podmienky členstva a uviesť v planosť nové podmienky, ktoré nadobúdajú platnosť v deň zverejnenia na webových stránkach www.OLIVIE.sk. Bonusové body nie sú mena a nemajú žiadnu skutočnosť peňažnú hodnotu.

x

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie