O nákupe na OLIVIE.sk

O nákupe na OLIVIE.sk

 

Ako si objednať šperk?

Pokiaľ máte vybraté, jednoducho vložte produkt do košíka. Stačí v detaile produktu kliknúť na tlačidlo „Do košíka“ napravo od obrázku produktu. Ak máte pridané všetko, čo ste si vybrali, presuňte sa do košíka kliknutím na bielu ikonku nákupného košíka, ktorú nájdete vpravo hore. V nákupnom košíku môžete vložiť zľavový kód alebo rovno prejsť na platenie stlačením zeleného tlačidla „Pokračovať v objednávke“. Uskutočniť svoju objednávku je vďaka jednoduchým pokynom ľahké. Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať.

Ako môžem šperk zaplatiť?

U nás môžete platiť niekoľkými spôsobmi a je len na vás, ktorý si pre svoj nákup vyberiete. Pri vytváraní objednávky v sekcii doprava a platba môžete vyberať z týchto možností:

• platba prevodom na účet (zásielku odosielame po prijatí platby),
• platba kartou (GoPay)

Je online platba vo vašom e-shope bezpečná?

Áno, v našom e-shope ste v bezpečí. Používame certifikát SSL, to znamená, že všetky dáta sú šifrované a proces je chránený.

Nepodarila sa mi online platba kartou. Ako môžem teraz objednávku dokončiť?

Môžete zaplatiť príkazom z vášho účtu. 

IBAN: SK93 8330 0000 0020 0103 8288       BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
VS: číslo vašej objednávky
Číslo účtu: 2001038288/8330 (FIO Banka)

Koľko ma stojí poštovné?

Tabuľku cien dopravy a všetky užitočné informácie o našich prepravcoch nájdete tu: Doprava a platba

Dostanem šperk v darčekovej krabičke?

Áno, všetky šperky starostlivo ukladáme do darčekovej škatuľky, ktorá je pre vás úplne zadarmo. Avšak ak by ste si priali, môžete si zakúpiť špeciálnu krabičku z tejto kategórie. Je to perfektná voľba, ak nakupujete šperk ako darček.

Ako sa dozviem, v akej fáze sa moja objednávka nachádza?

Budeme vás informovať e-mailom pri každej zmene stavu vašej objednávky, až do predania balíčku prepravcovi. Náš kuriér doručuje už nasledujúci deň po expedícii zásielky. Od kuriéra dostanete e-mail s informáciou o čase doručenia. Zásielku máte stále pod dohľadom. Ak vás kuriér nezastihne na prvýkrát, pokúsi sa o doručenie ešte raz.

Ako môžem uplatniť zľavový kupón alebo iný zľavový kód?

Písomný/číselný zľavový kód zadajte pri vytváraní objednávky v nákupnom košíku. Do políčka „Vložit zľavový kupón“ vložte svoj zľavový kód a kliknite na tlačidlo „Pridať“ . Zľava sa vám automaticky odčíta ešte v košíku. Na každý nákup je možné použiť len jeden zľavový kód, zľavy sa nesčítajú. Pokiaľ nastanú komplikácie, kontaktujte nás, radi vám pomôžeme.

Ako môžem objednávku zrušiť?

Pokiaľ chcete objednávku zrušiť, kontaktujte nás, prosím, čo najskôr telefonicky alebo e-mailom.

Čo ak sa šperk nebude páčiť alebo nebude sedieť veľkosť – môžem ho vymeniť?

Pokiaľ ste zvolili zlú veľkosť, alebo vám šperk nevyhovuje z iných dôvodov, môžete nám ho zaslať späť spoločne s formulárom na výmenu tovaru a my vám obratom zašleme iný vami vybratý produkt. Na výmenu máte 30 dní! Tovar musí byť nenosený a nepoškodený. Formulár na výmenu tovaru nájdete tu: Výmena tovaru.

Je možné zakúpené šperky vrátiť?

Áno, všetky zakúpené strieborné šperky môžete vrátiť do 30 dní bez udania dôvodu a my vám vrátime peniaze na bankový účet, ktorý uvediete vo formulári. Tovar musí byť nenosený a nepoškodený. Formulár nájdete tu: Odstúpenie od zmluvy.

Aká je na šperk záruka?

Na každý produkt z našej ponuky poskytujeme dvojročnú záruku.

 
 
 

 

.