Rodinné striebro
Ako vznikala naša
prvá TV reklama
Olivie spravila ďalší veľký krok
– z online sveta mieri do televízie.

Prečo televízia?
Ešte pred pár rokmi sme boli čisto online značkou. Naše šperky ste nachádzali na e-shope, sledovali nás na sociálnych sieťach a možno zahliadli v e-mailovej kampani. Ale televízia? To sa zdalo ako nedosiahnuteľný sen. Lenže Olivie sa za posledné roky posunula – vyrástla, dospela a začala písať príbeh, ktorý si zaslúži priestor aj mimo online svet. Rozhodnutie natočiť našu prvú televíznu reklamu pre nás bolo nielen veľkým krokom, ale aj symbolickým momentom: ukázať, že Olivie má odvahu a sebavedomie.
Hlavná myšlienka spotu
Naše šperky máme radi. Možno až príliš. Presne na tom sme postavili celý príbeh reklamy. Nechceli sme klasický spot, kde sa kamera len otáča okolo šperkov a modelka sa usmieva do objektívu. Chceli sme ukázať emóciu, ktorá je každému blízka – keď sa do niečoho zamilujete, ťažko sa toho pustíte. Šperk sa pre nás stáva nielen ozdobou, ale aj srdcovou záležitosťou. A niekedy to môže viesť aj k mierne prehnaným situáciám, v ktorých sa možno sami spoznáte.

Natáčanie
V ateliéri sa zišlo viac než tridsať ľudí – kameramani, stylisti, maskéri, režisér, herci… a jedna psia hviezda menom Šarlotka. Mopslík, ktorý si okamžite získal celé natáčacie osadenstvo. Počas dňa sme zažili nespočet momentov, keď sa ukázalo, že aj keď reklama v televízii trvá sotva pár sekúnd, za kamerou sa odohráva skutočný príbeh plný trpezlivosti, smiechu a nečakaných improvizácií.
Herci a emócie
V hlavných úlohách uvidíte hercov, ktorí presne vystihli pointu celej myšlienky: radosť, vášeň a možno aj trochu prehnanú lásku k šperkom. Každý ich výraz aj gesto pripomína, že šperk nie je len doplnok, ale malý poklad, ku ktorému sa viažu veľké emócie. A potom je tu Šarlotka, ktorá dodala reklame nečakaný šarm a humor.

Aj tento spot je naše rodinné striebro
Naša prvá TV reklama vznikala s veľkým nasadením, nadsádzkou a láskou k tomu, čo robíme. Už čoskoro sa o ňu podelíme aj s vami a veríme, že si ju obľúbite rovnako ako my naše šperky. Premiéra reklamy prebehne v septembri. Do tej doby zostane naším malým tajomstvom, ako presne vyzerá finálna podoba. Ale jedno je isté – keď ju uvidíte, možno si poviete, že aj vy máte k svojim šperkom slabosť. A že vás celkom chápeme.